zaterdag 1 september 2012

Model/ Daphne Groeneveld



Vandaag zet ik een model in de kijker. Het is namelijk mijn lievelingsmodel. En als je goed kijkt zie je in veel reclamecampagnes haar verschijning. Ook op tumblr zag ik haar regelmatig opduiken en rebloggde ik een heleboel foto's van haar. Ze heeft iets speciaals vind ik.

Enkele gegevens over haar:
- Ze is Nederlands
- 1m78cm ;o
- werkt o.a. voor Dior (addict), Calvin Klein, Louis vuitton, D&G, H&M
- stond verschillende keren op de cover van Vogue...

 

4 opmerkingen:

  1. leuke blog, ik volg je !
    neem een kijkje op mijn blog en als het je bevalt kun je me terrug volgen!
    x isaleroi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daphne is inderdaad prachtig! Echt een natural beauty :-)

    Liefs, Judith
    My own vogue world

    BeantwoordenVerwijderen